.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتظار رئیس پلیس مازندران از رسانه ها

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اطلاع رسانی آگاهانه پلیس برای کاهش آسیبهای اجتماعی اظهار داشت: رسانه ها آسیبهای اجتماعی را به مردم بشناسانند.

سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی صبح یکشنبه در آئین اختتامیه هفته و نمایشگاه نیروی انتظامی مازندران در ساری افزود: نمایشگاه های ناجا سمبل فعالیتهای هفته ناجاست.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی کارکردهای ناجا و آگاه سازی جامعه برای برخورد با آسیبهای اجتماعی اهداف اساسی تشکیل نمایشگاه های ناجاست.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ برخورد مناسب و منظم پلیس با مردم باید در مدارس و آموزشگاه ها نهادینه شود، تصریح کرد: باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن آموزش و فرهنگ سازی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی ضروری است.

مسکنی با بیان اینکه بیش از 100 نوع برنامه انتظامی، امنیتی و پلیسی هفته ناجا در مازندران برگزار شده است، گفت: استقبال مردم از نمایشگاه های ناجا به منزله افزایش اعتماد آنان به پلیس در جامعه است.

سرهنگ پاسدار رمضان قاسمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به بازدید 500 هزار نفر از مردم مازندران از نمایشگاه های ناجا در استان از برگزاری این نمایشگاه ها در مرکز و 14 شهر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه مشارکت و حضور موثر صدا و سیما و رسانه های محلی و خبرگزاری ها در پوشش مناسب اخبار ناجا محسوس بوده است، گفت: خدمات وظیفه عمومی، پلیس راه، راهور، اطلاعات، خدمات الکترونیک و اقدامات پلیسی دیگر در نمایشگاه های ناجا استان برای مردم به نمایش گذاشته شد.

در پایان از فرماندهان نظامی، انتظامی، غرفه ها، دستگاه های اجرایی و رسانه های فعال در نمایشگاه نیروی انتظامی مازندران با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.